Friday, 3 April 2015

2015: A New Chapter

Subhanallaah.. mana vacuum cleaner? gi amek penyapu tu.. berhabuk sangat dah blog ni.. almaklumlah.. kami sekarang ni dah melanjutkan pelajaran ke peringkat Ijazah Sarjana Muda, memasing bajet-bajet busy la kan? Hahaa,

Kami semua dah berpecah mengikut pengkhususan masing-masing, tapi berpisah kelas je lah, hati InshaAllah masih bersatu <3 p="">
Ecehh.

Seramai empat orang (lelaki kesemuanya) menyambung pengajian dalam pengkhususan Teknologi Maklumat, dan seramai 30 orang dalam bidang Sains, iaitu seramai 9 orang mengambil pengkhususan Fizik, 8 orang Biokesihatan, 6 orang Bioteknologi, 4 orang Sains Pengurusan Alam Sekitar (SPAS) dan 3 orang Genetik & Biologi Molekul.

Seramai 4 orang lagi menyambung pengajian dalam Ijazah Sarjana Muda Pengajian Islam, iaitu 3 orang dalam bidang Siyasah Syar'iyyah dan seorang lagi dalam bidang Akidah & Pemikiran Islam.

Wahh.. hebat-hebat semuanya! Tahniah, tahniah! :D

So, mulai 2015 ni. kami dah masuk semester dua, bagi sesi pengajian 2014/2015.

Ade la kene buat laporan untuk subjek Jalinan Masyarakat sikit.. kami tak bercadang nak buat blog baru untuk laporan ni.. jadi.. kami sambung je lah di blog sedia ada ni ye :)

Nantikan susulan kisah Road Tour ASIS kami sempena subjek Jalinan Masyarakat!

Jap ye.. nak sambung bersihkan habuk kat blog ni.. :P

No comments:

Post a Comment